Τεύχος 12, Φεβ 2021

Εξώφυλλο .............................................................................................................................. 1
Περιεχόμενα .......................................................................................................................... 2
Της Σύνταξης ......................................................................................................................... 3

Νικολέττα Χριστοδούλου ..................................................................................................... 5

«Μεταβάσεις» στην εκπαίδευση και εκπαιδευτικά/βιογραφικά βιώματα: Επεξεργασία
και προσέγγιση μέσα από ανάλυση κινηματογραφικής ταινίας στην εκπαίδευση

Κώστας Μάγος, Νίκος Χανιωτάκης ....................................................................................20

«Αυτή η ταινία μού ‘τρύπησε την καρδιά’»: Η αξιοποίηση του κινηματογράφου
στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Ch. Beck ............................................................................................................................ 30

Μεθοδολογία παιδαγωγικής ανάλυσης κινηματογραφικής ταινίας Methodik
pädagogischer Spielfilmanalyse, Πανεπιστήμιο Johannes Gutenberg στο Μάιντς

Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός .................................................................................................... 39

Ανάλυση λόγου ως εργαλείου ανάλυσης κινηματογραφικών κειμένων στην
διαπολιτισμική εκπαίδευση

Μιχάλης Κλεισαρχάκης ...................................................................................................... 52

Οι Φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης δημιουργούν ψηφιακά
συμμετοχικά βίντεο για την αειφορία

Αθανάσιος Χατζής, Νικολέτα Ινδοπούλου, Αλιβίζος Σοφός ............................................... 65

To μουσικό βίντεο «Απόκληρος » ως διδακτικό εργαλείο ευαισθητοποίησης στο πλαίσιο
της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης

Σοφός Αλιβίζος .................................................................................................................. 75

Παιδαγωγική αξιοποίηση κινηματογραφικής ταινίας και βίντεο στην εκπαιδευτική
διαδικασία

Σοφία Θ. Παπαδημητρίου, Αλιβίζος Σοφός ....................................................................... 92

Κριτική Ανάλυση των Οπτικοακουστικών Μέσων: Μεθοδολογίες και Καλές Πρακτικές

Γιασιράνης Στέφανος, Σοφός Αλιβίζος ............................................................................. 116

Διαδικασία και καλές πρακτικές για τη δημιουργία ενός βίντεο Talking head
για τα MOOCs

Φεβρωνία Ρουσάκη, Σοφός Αλιβίζος ............................................................................... 128

Το βίντεο ως εκπαιδευτικό μέσο: Βασικές αρχές και τεχνικές σχεδιασμού και
υλοποίησης από τον Jack Koumi

Antoine Maniatis ............................................................................................................. 134

Aspects du matériel d’éducation à distance avec emphase aux ressources filmiques
(Πτυχές του υλικού εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με έμφαση στους πόρους ταινιών)

Παναγιώτης Κανύχης ....................................................................................................... 145

Παρουσίαση διδακτορικής διατριβής: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
(Διακειμενική, ποιοτική ανάλυση της Ελληνικής Τηλεοπτικής Διαφήμισης)

Παναγιώτης Κανύχης ....................................................................................................... 147

Βιβλιοπαρουσίαση: Κινηματογράφος & δημιουργική γραφή: Μαθήματα
κινηματογραφικού γραμματισμού

Το περιοδικό Νέο τεύχος Παλαιά Τεύχη Οδηγίες Αρχική Σελίδα Επικοινωνία